طب چینی می تواند با PKD سطح بالا کراتینین درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

PKD کوتاه را برای بیماری کلیه پلی کیستیک است، و به ارمغان می آورد بسیاری از درد به مردم است. در گزارش بازرسی، شاخص مشترک غیر طبیعی سطح کراتینین بالا است. طب چینی می تواند PKD با سطح کراتینین بالا درمان؟ سپس ما را با جزئیات جواب خواهند داد، هر گونه سوال، ما شما را دعوت به چت با توصیه های پزشکی آنلاین رایگان است.

تا به امروز، طب سنتی چینی (TCM) دارای سابقه 2000 تا 3000 سال و تبدیل به یک سیستم منحصر به فرد برای تشخیص و درمان این بیماری است. برای PKD، ارائه آنها را با سطح کراتینین بالا تشخیص داده شده، بسیاری از مواد زائد و سموم دیگر در بدن وجود دارد. شما معاینه مربوط انجام داده ایم؟ در بیمارستان ما، قبل از درمان، ما می توانیم بازرسی ویژه ما به اطمینان حاصل شود که سطح صدمه به کلیه ها و محل استفاده کنید. اگر شما میخواهید بدانید که بازرسی های ویژه ما، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری enfermedad-renal@hotmail.com، و ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

درمان ویژه در بیمارستان ما طب چینی است، و بسیاری از درمان های نوین برای بیماری های کلیوی، مانند طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا درمان، درمان حمام دارو، انما درمان و غیره وجود دارد. این درمان ها به راحتی استفاده می شود و دارای عوارض جانبی ندارد. و بسیاری از بیماران PKD از بسیاری از کشورها این درمان ستایش پس از درمان. و بسیاری از داستان های موفقیت در مطالعه ما وجود دارد. اگر شما علاقه مند هستند، شما می توانید این داستان از بیماران در سایت ما به عنوان خوانده شده. علاوه بر این، از طریق عملکرد بالینی، طب چینی ثابت شده است که یک انتخاب خوب برای PKD با سطح کراتینین بالا، و است که می تواند درمان این کیست های کلیوی کوچک و بهبود عملکرد کلیه است.

طب چینی می تواند PKD با سطح کراتینین بالا دوره درمان. اگر شما از PKD با سطح کراتینین بالا، موثر و درمان زود هنگام رنج می برند می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا کمک و جلوگیری از عوارض بیشتر است.

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1550.html

 





:: برچسب‌ها: PKD، سطح بالا کراتینین، طب سنتی چینی (TCM) ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: